Felanmälan
Felanmälan kan du göra via hyresgästportalen, telefon, e-post eller via vårt formulär längre ner på sidan. Våra samarbetsparters vid felanmälan är EKS och Jotac.
Telefon: 0455-805 50
Telefontid vardagar mellan 09.30-12.00.
Övrig tid har vi telefonsvarare. Har du inte möjlighet att ringa under telefontiden, lämna ett meddelande så ringer vi upp så snart vi har möjlighet.
E-post: info@utklippan.se
Använder du vår e-postadress så var god svara på de frågor som ställs i formuläret nedan. Kom ihåg att ange om vi får gå in med huvudnyckel samt om du har husdjur hemma.
Idag kan vi även erbjuda en hyresgästportal, där hyresgästen kan felanmäla samt se sin status på felanmälan.
Gå till hyresgästportalenÖvrig felanmälan
Vid problem med kabel-tv kontakta Com Hem på telefon 0771-55 00 00 eller gå in på deras hemsida.
Har du problem med ditt internet kontaktar du Karlskronaporten på 0455-783 75 eller www.karlskronaporten.net. Du kan även specifikt kontakta din leverantör som du har via Karlskronaporten (ex. Telia, Bahnhof)
Vid problem med el-leverans, kontakta Affärsverken på telefon 0455-783 00.
Vid hiss-stopp med personer fast i hissen, så ring MP Hiss-jour på telefon 010-788 12 00, övriga fel på hissen anmäls till vår felanmälan.
Vid akuta ärenden kvällar och helger kan ni ringa vår jourtjänst på telefon 0455-807 50. Jourtjänsten ska INTE användas för triviala ärenden utan endast när behov finns. Exempel på akuta ärenden kan vara vattenskada, låsöppning mm. som uppstår akut och inte kan vänta till nästa arbetsdag. Under dagtid går det att tala in på telefonsvararen utöver telefontiden.